Älska livet !

Jag har bestämt mig att jag ska älska mig själv att inte bry mig ett skit om vad som andra tycker jag är den jag är och om nån inte tycker om mig så behöver dom inte vara med mig, för jag vet att jag redan har dom viktigaste i mitt liv. Mina otroligt fina vänner som jag aldrig vill släppa taget om <3 min familj som är den absolut bästa <3. Sen är den en till person som betyder så mycket att det är konstigt fast ändå inte för det känns så jävla bra <3, så varför skulle jag vara miss nöjd med mitt liv? Jag har ju allt, jag går i världens bästa klass med underbara tjejer, älskar min utbildning. Allt är perfekt och jag är tom nöjd med mitt utseende, I'm beautiful in my own way <3
Alla borde tänka så här för det är då livet är som bäst :*

Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback