Run so fast as you can!

Var jätte arg på mamma förut och då tog jag på mig kläderna för att ut och jogga. (jag hatar att jogga jag är vekligen sämst på det ;( )  Jag lyssnar på music samtidigt och när jag väl börjar fatta att jag har kommit en liten bit så tänker jag... me va f*n det här går ju bra?!:O Så jag tänkte jag joggar dit sen joggad ejag dit sen joggade jag dit sen dit ojoj Cajsa sprang runt kvällsjön utan att stanna!?:O Oj tänker säkert ni nu men jag brukar alltid stanna och gå en bit för jag tycker det är så himla tråkit... Men om man hade music och nåt man var arg över så gick det här ju jätte bra?!:O Jag ger mig själv en jätte stjärna för att ha klarat det här :D
Whiioo:D!


Jag joggade i 30 min :)



Kände mig som den här lila hunden x')



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback